2016 Resolutions

Всяка година пиша за себе си тези обещания за новата година и никога не съм изпълнила списъка. Реших, че ако ги заявя публично в блога си шанса да ги изпълня е по-голям. Затова на първият ден от 2016 ще споделя с вас какво искам да постигна през следващите 366 дни.

1. Намери си работа. 
Важното е да е нещо, което ми харесва и ми доставя удоволствие. Ще се радвам да е нещо по специалността. Заплащането не е толкова важно за сега.

2. Започни по-здравословен начин на живот.
Искам да се храня по-здравословно. Да избягвам готовата храна, а да приготвям такава сама вкъщи. Искам да започна да спортувам, да водя активен начин на живот. 

3. Учи.
Искам да уча. Искам много да уча. Езици, спортове, занимания. Каквото и да е. В това число влиза и учене за изпити. Много искам да си взема успешно всички изпити и да завърша първи курс успешно.

4. Карай по-често кола.
Тук няма какво да обяснявам, просто искам да карам по-често кола. Имам шофьорска книжка от годни и почти не карам. Искам това да се промени.

5. Радвай се на малките неща.
Нещо, което определено променя мирогледа на всеки. Когато човек започне да забелязва малките детайли около себе си и дори най-малкият жест му носи удоволствие.

6. Чети повече за удоволствие.
Нещо, което правих през 2015 и нещо, което ще се опитам да продължа да правя и през 2016. 

7. Снимай, всичко което ти допадне.
Много искам да развия уменията си като фотограф. Миналата година си купих малко по-професионален фотоапарат и го ползвах с голямо удоволствие. Надявам се тази година да продължа с фотографията.

8. Бъди щастлива.
Това е много относително желание, но е нещо много важно. Искам годината ми да бъде изпълнена с положителни емоции и хора, които да внасят щастие и цвят в живота ми.

9. Обичай. 
Много тривиално, но много важно желание. Аз съм човек, който не показва любовта си много явно, но искам това да се промени. Искам хората около мен да знаят, че ги обичам, че ги ценя и че са важни за мен. 

Това са моите желания за следващата една година. Кои са вашите ? 
П.П. Честита Нова година на всички! Нека 2016 бъде вашата година. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com