One Lovely Blog Award

Много благодаря на Жени и Ева за номинацията. Страшно съм им благодарна и много се радвам, че са се сетили за мен. 

Правилата:
1. Благодари на блогъра, от който си номиниран. 
2. Копирай правилата.
3. Сподели седем интересни факта за себе си. 
4. Номинирай 15 блогъри за наградата и се подсигури, че знаят,
5. Сложи същата снимка в блога си и последвах този, който те е номинирал. 



7 факта за мен:
1. Обожавам пингвини и всичко свързано с тях.
2. Мразя зъболекари.
3. Не пия кафе, само зелен чай.
4. Мразя да нося чорапи.
5. Родена съм на Димитров ден, но не се казвам Димитринка или нещо подобно.
6. Живяла съм в 5 различни града, в 3 различни страни.
7. В момента съм безработна, но в процес на търсене на работа. 

Тъй като повечето блогъри, който познавам са вече номинирани, ще номинирам такива, които следя. Номинирам Теми,  Кали, Теомира и мисля, че всички, други които знам и следя са номинирани вече. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com