TV show: Miracle workers

И както вече споменах, сесията ми наближава, а с нея идва и гледането на нови сериали. От известно време насам, когато ми попадне сцена или ревю на някой филм или сериал в Инстаграм, аз си го записвам в OneNote и когато ми се гледа нещо разглеждам записаните заглавия там. Miracle workers бях записала в категория филми, мислейки, че е филм. Бях малко изненадана, когато открих, че е сериал. 
Шоуто има седем епизода и само един сезон до момента. Американска продукция е въпреки, е главните актьори са британец и австралийка. Главната мъжка роля е възложена на Даниел Радклиф, а в ролята на Бог ще видим Стив Бушеми. 
Историята представя Раят като компания -Heaven Inc, където Бог е главен изпълнителен директор и всички ангели имат свои отдели, в които работят и имат началници на всеки отдел. Може да видим отдел за правене на облаци, отдел за вятър, отдел за пукане на апандисит и разбира се отдел за отговаряне на молитви. Нашите главни герои работят точно там. Не ми се иска да разказвам повече за сюжета на сериала, за да не издам подробности, които ще е хубаво да разберете сами. 
Но мога да говоря за това какво мисля за него. Страшно ми хареса! Изключително отпускащ и забавен сериал, който може да гледате докато вечеряте, след натоварен ден на работа или преди да си легнете ( епизодите са по 20 минути). Сериалът по никакъв начин не натоварва, единствено може да се пристрастите и да го изгледате наведнъж както се случи с мен. Силно препоръчвам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com