Giveaway: "Игра на нерви" на Джийн Райън [ЗАТВОРЕН ]

"Играта свършва, когато кажем ние!" 
Играта на нерви е анонимна игра, излъчвана на живо по интернет. Участниците трябва да изпълнят различни предизвикателства срещу неустоими награди - пари, дрехи, мотоциклети, коли, стипендии за университет.
Когато Вий е избрана да участва, тя открива, че играта знае всичко за нея. Гейм мейкърите я изкушават  с награди, подбрани за нея от страницата и в "ТоваСъмАз" (нещо като фейсбук) и избират за неин партньор съвършеното момче - красивия Иън. Отначало всичко върви добре и феновете на Вий и Иън ги насърчават да приемат все по-трудни предизвикателства.
Но в последния кръг за Големите награди играта взема неочакван и опасен обрат. Изведнъж играчите трябва да играят за всичко или нищо, като залогът е животът им. Докъде ще стигне Вий преди да се откаже? И дали ще и позволят да се откаже?

Това е синопсисът на романа на Джийн Райън - "Игра на нерви". Скоро прочетох книгата и можете да видите моето мнение за нея тук
По случай екранизацията на книгата и световната премиера на филма, която ще се състои на 27 юли в Америка, реших да подаря копие на романа на някого от вас. Всички знаем, че най-хубавото чувство е, когато отидеш в киносалон и вече си чел книгата, по която е направен филма. На големият екран ще можем да видим Ема Робъртс в ролята на Вий и Джеймс Франко в ролята на Иън. Определено ще са сладка двойка на екрана. Книгата е изпълнена с много екшън и мистерия и определено това ще бъде пренесено във филма.

Условия на giveaway-a: 

1. Трябва да следите блога ми.(можете да направите това в горният край на страничната лента в дясно) 
2. Оставете коментар под поста, каква би била най-голямата награда за вас от подобна игра като Нерви. Оставете и емейл адреси или фейсбук профил, на който ще мога да се свържа с вас.


Крайният срок за участие е 8 юли. Победителя ще бъде обявен като коментар от мен (Victoria Lalova) на тази публикация на 9 юли.Така че следете дали сте вие. Той ще бъде избран на случаен принцип чрез сайта random.org . Ако победителя, не ми отговори до три дни, ще изтегля нов. 

Късмет на всички! 




10 коментара:

  1. Ако играта следи социалните ми мрежи най-вероятно би ми предложила скъпи дрехи и билети за концерти/ самолетни билети. Но не мисля, че нещата, което искам най-силно в момента са материални :)

    Чудесен гивауей. Като гледах трейлъра на "Nerve" веднага ми се дочете нещо подобно, но дори не знаех, че има книга - камо ли преведена! Много ще се радвам да я спечеля :) Фейсбук: Yoana Shomova

    ОтговорИзтриване
  2. Ако подобна игра съществуваше и имах възможността да спечеля, то най - вероятно биха би било нещо скъпо, като някакви супер скъпи дрехи или може би бих поискала околосветско пътешествие. Не бих се разсърдила и на библиотека ;)
    Фейсбук: Никол Кинчева

    ОтговорИзтриване
  3. Сюжетът на книгата звучи много интересно и в даден момент чак плашещо ,когато на карта е заложен животът на човек.По повод на зададения въпрос от подобна игра бих могла да спечеля единствено материални неща - бих предпочела или много пари или околосветско пътешествие.
    Блога ти много ми харесва и ти пожелавам много успех
    Имейл : mi6iiii@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен giveaway, Вики! Избрала си страхотна книга! Признавам, че досега не я бях чувала, но сюжетът ѝ звучи невероятно интересно! Ако не спечеля (а се надявам да спечеля :D), със сигурност ще я потърся и ще я прочета възможно най-скоро!
    Опитах се да помисля за някоя не чак толкова материална награда, но в крайна сметка се спрях на такава, която ме представя в лоша светлина. Ако имах възможността да играя в подобна игра, то най-вероятно щях да се надявам на пълна стипендия за желания ми университет, достатъчно ресурси за малка вила в Майорка (:D) и една скромна библиотека, помещаваща се в голяма стая.
    Отново браво за избора на заглавие! А, и за ревюто към него!
    Имейл: evasterling@abv.bg & фейсбук: Ева Койчева :)

    ОтговорИзтриване
  5. Всичко, колкото повече, толкова повече. Но може би нещото дето би ме предизвикало най-много да участвам в такава игра е машина на времето.
    Имейл: villy.petroff@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасен гивауей, книгата изглежда много интересна и нетипична! :3
    Вероятно от подобна игра бих спечелила книги (разбира се), екскурзии из страна и в чужбина, няколко къщи и пари, за да си основа собствено издателство, както и сама да публикувам книгата си, в случай че никой не прояви интерес :D
    Имейл: yoana.dimitrova@mail.bg
    Фейсбук: Йоана И.

    ОтговорИзтриване
  7. Според мен книгата е интересна и то много!Ако участвах в такава игра бих искала да спечеля околосветско пътешествие и/или много,много многогодишни голяма библиотека.
    Фейсбук-Даниела Петрова (без снимка)

    ОтговорИзтриване
  8. Ако погледнем само от материална гледна точка, една подобна игра, най-вероятно би ми предложила самолетни/автобусни билети, пътешисетвие с кола или нещо подобно на тези, освен това, ако трябва да съм честна не бих отказала и някой друг чек.
    e-mail: g.nikolova._@abv.bg
    П.П. Идеята ти за giveaway е чудесна, а подбора ти на книга повече от интригуващ. Определено ми благодарение на теб книгата ми привлече вниманието.

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотна игра! Отдавна заглеждам книгата :)

    Всъщност подобни игри на нерви не ме привличат. Не играя нито в игрите във фейсбук, нито на лотария, тото и т.н. Няма нищо материално, което да ме привлича чак толкова. Ако предположим, че съществуваше подобна игра, вероятно, пак нямаше да съм от активните участници, а щях само от време на време да научавам за развитието й от други хора.
    Анотацията, особено частта, в която се казва следното:
    "Отначало всичко върви добре и феновете на Вий и Иън ги насърчават да приемат все по-трудни предизвикателства.
    Но в последния кръг за Големите награди играта взема неочакван и опасен обрат."
    незнайно защо, много ми напомня на Игрите на глада.
    Цялата идея оглежда като един експеримент, а Вий и Иън са просто пешки в целия план за забавление.

    ОтговорИзтриване
  10. ПОБЕДИТЕЛ!!!
    Копие от книгата "Игра на нерви" получава Nikki K.
    Ще се свържа с нея и ако до три дни не получа отговор от нея, ще изтегля нов печеливш.
    Много благодаря на всички за участието. Скоро очаквайте още два giveaway-a

    ОтговорИзтриване

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com