Book: Girlboss by Sophia Amoruso


Четох тази книга с много голям интерес и след като я прочетох бях сигурна, че със същия този интерес ще напиша рецензията си за нея. Но след #ШЕФКАТА прочетох една много по-емоционална книга, за която исках да споделя с вас секунди след като прочетох. Ако ви е интересно, коя е тя, можете да видите ревюто тук.
Много мои приятели ми споделиха, че мислят книгата за феминистки насочена и поради тази причина не проявяваха интерес към нея. Но аз съм тук, за да докажа, че тази книга е много повече от това.
Заглавието #ШЕФКА спокойно може да бъде и #ШЕФА. Книгата обръща внимане на това как човек може да открие себе си и как може да разгърне потенциала си правейки нещо, което не е подозирал. Книгата е за едно момиче, което се чуди как да оперира хернията си без да плаща куп пари за това и същевременно с това да върши нещо, което и харесва. В книгата е показано развитието на нейният бизнес от самата идея до настоящия момент. 
Книгата е пълна с много поучителни примерии от живота на бизнесдамата, някои от които ще останат завинаги в главата ми.
Бих искала да споделя някои от тях. Сигурна съм, че много от вас са чували, че ние хората привличаме това, което е в съзнанието ни. И ако примерно си мислим за негативни и лоши неща, ще привличаме само такива в живота си. Така София разказва, как в една от връзките си, тя постоянно разпитвала приятеля си за бившата му и как постоянно се сравнявала с нея. Разбира се, приятеля и не бил очарован от темата на разговр, която тя повдигала всеки път. И така веднъж отивайки на парти с любимия си, София си мислила, как ще е супер гадно, ако попадне на бившата приятелка на приятеля си на партито. И познайте какво се случва. Точно така, попадат точно на нея.
Аз лично направих малък екперимент със себе си, като си мислех в продължение на няколко дни за стара приятелка, която не бях виждала от много време и след няколко дни попаднах на нея в автобуса. Преди бих казала, че е пълна случайност, но сега ще кажа, че аз съм искала да я срещна и с мисълта си съм я привлякла към мен.
Другият момент от книгата, който много силно ми повлия не е точно момент, а като цяло отдадеността, с която работи София. В книгата тя разказва история за едно палто на Шанел, което е намерила сред вещите на вече починала жена и купува за няколко долара. Проблемът с това палто е, че му липсва едно копче. Ако бях аз и дори съм сигурна по-голяма част вас, бихте продали палтото за висока цена, но не прекалено поради дефекта, но не и авторката на книгата. Тя се свързава с търговското представитество на Шанел в Щатите, от там те молят да изпрати едно от копчетата от палтото в Париж, а от там и изпращат същото копче, с което да запълни празното място на палтото. Е, кажете ми не е ли това отдаденост?
За финал искам да кажа, че ни трябват повече такива истории и съм сигурна, че има много още, които просто не съм прочела. Книги като тази ти вдъхват увереност в себе си и ти показват, че всичко зависи от теб и, че всеки може да успее. 
Вярвайте повече в себе си, защото ако не го правите вие, другите няма да започнат. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com