BookTubeAThon 2016: TBR & БКМ: Wrap up

БКМ:Wrap up

Малко ме е срам да призная, но не прочетох нищо. Ама нищо. Знам, че има повече от 24 часа до края на маратона, но знам, че и през това време няма да прочета нищо. Бях си направила план, кога какво да чета, но просто книгите, които избрах, не ми се четяха и предпочитах сутрин на път за работа да слушам музика в градския транспорт пред това да заровя лице в книга. Надявам се вие да сте имали по-голям успех от мен. 


***

За трета поредна година ще се проведе BookTubeAThon. Ако не сте запознати с него набързо ще кажа, че това е маратон по четене. Има предизвикателства, които може да изпълниш, както ще видите по-долу ще се опитам да направя аз. Повече подробности можете да видите тук. За първи път участвах миналата година и определено мога да кажа, че съм доволна от себе си и това, което успях да прочета. Тук можете да видите, какво постигнах. Тази година маратона ще се състои от 18 юли - 24 юли. Както всяка година така и тази има предизвикателства, около които можете да изберете книгите, които да прочетете. Ето го и моят избор:


1. Прочети  книга, която има жълто на корицата.

За тази категория се спрях на "Прикачен" на Рейнбоу Роуъл. Почти цялата корица е в бледо жълто.
2. Прочети книга, която четеш само след залез слънце

Тук се спирам на "Островът на изгубените" на Мариса де ла Круз. Преди време бях започнала книгата, но я оставих по необясними причини за мен. Книгата е малка и предполагам, че ще успея да я прочета за една седмица, ако чета само вечер.

3. Прочети книга,  за която разбра от BookTube.

Бих казала, че по-скоро е автор, за когото разбрах от BookTubе, а именно Джордж Оруел. Ариел Бисет е виновника, така да се запаля по този автор. В много от видеата си тя прави референции към негови творби. Спрях се на "Фермата за животни" на Оруел, тъй като преди време си я купих, а все още стои непрочетена на рафта.

4. Прочети книга на любимият ти автор.

Тук мисля да мина отново с "Прикачен" на Рейнбоу Роуъл. Миналото лято прочетох "Fangirl" и бях много впечатлена от книгата, можете да прочетете мнението ми за нея тук. Затова реших, че трябва да прочета и други нейни творби.

5. Прочети книга по-стара от теб.

Тук ще мина с "Фермата за животни" на Джордж Оруел . Книгата е публикувана за първи път на 17 август 1945 г., което я прави 51 години по-стара от мен.

6. Прочети книга и гледай филма направен по нея.

Тук отново мисля да мина с "Отровът на изгубените" на Мариса де ла Круз. Скоро излезе филм на Дисни по книгата. Винаги обичам да гледам филми на Дисни, така че още една причина да го гледам. 

7. Прочети седем книги.

Мисля, че няма да успея да прочета дори трите книги, които искам, затова няма да си поставям амбициозна цел и да добавям още книги в списъка. Това предизвикателство ще остане неизпълнено от мен.

Успех на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com