Film: Fantastic beasts and where to find them



Може би аз съм последния човек, който ще направи ревю на този филм. Филма гледах още преди един месец, и чак сега намирам време да си кажа мнението за него. 
Не съм най-големият почитател на Хари Потър, но определено съм голяма почитателка на фантастични филм. А когато и в него участва Еди Редмейн, съм безпомощна. 
Последно време рядко ходя на кино, първо, защото вече не мога да си харесам филм, който дават и второ, защото спестявам пари, когато си го пусна вкъщи. Затова, когато ходя на кино искам филма да си заслужава и този определено си заслужаваше. 
Обожавам филми, чието действие се развива през 20-те години на 20 век. В този филм беше изключително добре пресъздадена тази епоха - от града до облеклото и маниера на хората. Фантастичния свят беше повече от изумителен. Всички създания, които се криеха в куфара на Нют Скамандър бяха вълшебни, всяко по свои начин. Идеята зад цялото пътуване на героя и събирането и опазването на тези животни е прекрасна. Нют е герой, които се грижи за вълшебния свят по начин, който повечето магьосници не разбират. 
Сблъсъка с американското магьосническо общество показва един друг съвсем различен магически свят от този, който сме свикнали да виждаме във филмите за Хари Потър. Строгия начин, по който се наказват магьосниците в Америка и начина, по който се крият от нормалните хора определено не ми харесва. Ако съм магьосник бих си останала в Англия. 
Подбора на актьори според мен е доста сполучлив. Определено Еди Редмейн ми е слабост и го обожавам в ролята на Нют Скамандър. Също няма как да не споменем мрачната роля на Езра Милър като Креденс. Не мисля, че има актьор, който по-добре ще предаде тази мрачна обърканост по-добре от Езра. И разбира се, няма как да не спомена едноминутното включване на Джони Деп в тази продукция. Определено ще очаквам следващите филми не само заради Еди. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com